Dit zijn gewoon kleine woonwagens en niet anders. Je kan het een mooie naam geven Tiny House en met allemaal mooie woorden proberen te onderbouwen, maar het is zoals het is. Decennia lang probeert de overheid ons, echte woonwagenbewoners, weg te krijgen. Eerst rond trekken verbieden en daarna ons massal op vaste plekken te dwingen. Toen weer woonwagencentra te verkleinen of niet meer aan te leggen. Wat betreft het niet aanleggen van standplaatsen, woonwagencentra en een uitsterfbeleid te voeren door gemeentes, zoals in Tiel, zijn deze gemeentes al door het hele land veroordeeld door het college van de rechten van de mens voor discriminatie. Nu zien we dezelfde overheid en gemeentes mee werken aan projecten als dit. Hoe krom kan het zijn. standplaats te kort is gigantisch, wacht tijden van meer als 15 jaar zijn standaard. Grootste gedeelte van de nederlandese bevolking wil niks van ons weten en nu wil een deel van diezelfde bevolking zoals ons gaan wonen. Gekker moet het niet worden. Ga deze ontwikkelingen dan ook met veel belangstelling volgen. Dan met name hoe de overheid en gemeentes hier mee om gaan. De ene groep die al hun hele leven zo woont en hun levensstijl is nergens bij helpen en uitsluiten en een ander deel van de bevolking aan alle kanten helpen. Zie een heel groot artikel 1 probleem! Dan ben ik ook erg nieuwsgierig hoe verzekerings maatschappijen met de Tiny House om gaan. Als deze wel geaccepteerd worden zie ik hier ook een groot artikel 1 probleem, want wij kunnen ons niet verzekeren voor opstal en inboedel. Overguns ik gun iedereen ze woon genot, maar gun ons woonwagenbewooners dat dan ook!