tiny house omgeving amsterdam/haarlem

1. 3 jaren geleden

Ik wil over een jaar of twee heeeeeel graag in een tiny house gaan wonen in de buurt van Amsterdam/Haarlem. Meer gegadigden? Laten we onze krachten bundelen!

2. Hoi Judith,
    Ik wilde nét een zelfde soort oproep plaatsen hier (omgeving Haarlem dan). Ik ben dit van plan, liefst binnen een jaar zelfs!

3. 2 jaren geleden

Hallo,

Wij (Aryan en Floor) zijn ook geïnteresseerd. Is deze bijeenkomst al geweest?
    Hoever zijn jullie in het proces?

4. Hoi allemaal ik ben nur.. ik ben al geruimetijd op zoek naar een containerwoning en of hoe je dit waar kan maken ..valt tiny ook daaronder of weet iemand waar je zoiets kan vinden

5. Dag allemaal, ook ik ben geinteresseerd in een tiny house in de omgeving van Amsterdam/Haarlem. Ik kom graag naar eventuele bijeenkomsten. Groet, Bregje

6. Er is nog geen bijeenkomst geweest, maar wellicht is het een idee om eens om de tafel te gaan om te kijken wat iedereen voor wensen heeft en hoe we met de gemeente Haarlem om de tafel kunnen om naast commerciële initiatieven zoals TinyTIM (onlangs in het nieuws met twee locaties in Haarlem) ook een plekje te kunnen vergaren!

7. Ik kom ook graag naar een bijeenkomst, vooral geïnteresseerd in omgeving Amsterdam!

8. Super. Veel mooie initiatieven zijn er al, maar vaak ver weg van de Randstad. Ivm mijn werk wil ik toch een beetje in de buurt van Amsterdam blijven maar besef ook dat het waarschijnlijk allemaal wat duurder wordt dan elders. Helemaal off the grid hoeft van mij eerlijk gezegd niet, zo vind ik bv een toilet en warm water wel prettig. Maargoed, dat zijn dingen voor later. Om te beginnen lijkt het me zinnig om eens met z'n allen te brainstormen over de mogelijkheden. Samen staan we sterker en kunnen we meer bereiken! Wellicht eens een Gemeente benaderen bijvoorbeeld.
    Hopelijk gaat de bijeenkomst ergens in/na februari plaatsvinden want deze maand kan ik niet meer. Ik hou me aanbevolen en blijf heel graag op de hoogte van wanneer dit gaat plaatsvinden!

9. Ik vind wel dat er opvallend veel mensen uit Amsterdam en omgeving in een 'tiny house' willen wonen. Vraag me toch af waar die behoefte vandaan komt.

10. Er wonen ook opvallend veel mensen in Amsterdam en omgeving dus het is verre van ondenkbaar dat dit procentueel gezien heel erg meevalt, maar ik ben wel benieuwd waar je op doelt @Vrijbuiter!

11. @Daniël Er wonen ook opvallend veel mensen in Amsterdam en omgeving dus het is verre van ondenkbaar dat dit procentueel gezien heel erg meevalt, maar ik ben wel benieuwd waar je op doelt @Vrijbuiter!

Het klopt dat er in Amsterdam meer mensen wonen dan in mijn woonplaats, hoewel mijn woonplaats met de buitengebieden denk nog wel groter is als Amsterdam. Maar ik bedoelde toch wel verhoudingsgewijs eigenlijk.

12. Ik doe graag mee!

13. Ik wil ook graag meedoen!

14. Hai, ik ben Tanja en zou zeer zeker over een jaar of 4 in de omgeving Haarlem een plekje met mijn eigen Tiny House wensen.
    Ik woon nu nog met mijn dochter samen in Haarlem. Maar verwacht over 4 jaar alleen te wonen en dan zou dit een fijne uitkomst zijn.

15. Ik zie hier genoeg gegadigden voor een plek in Haarlem, wie neemt het voortouw om de krachten te bundelen? Met niks doen en afwachten tot iemand opstaat gebeurt er ook niets natuurlijk.

Haarlem is al wel bezig met de TIny Tim, wat goed nieuws is. Ik zou het alleen wel jammer vinden als ze die huisjes het alleenrecht geven dus laat je stem horen!

16. @Yvette Ik zie hier genoeg gegadigden voor een plek in Haarlem, wie neemt het voortouw om de krachten te bundelen? Met niks doen en afwachten tot iemand opstaat gebeurt er ook niets natuurlijk.

Haarlem is al wel bezig met de TIny Tim, wat goed nieuws is. Ik zou het alleen wel jammer vinden als ze die huisjes het alleenrecht geven dus laat je stem horen!

Wat let je om het zelf te doen?

17. Ik wil niet in Haarlem wonen. ;)

18. @Yvette Ik wil niet in Haarlem wonen. ;)

Dat is de meest legitieme reden om het niet te doen.!

19. Laten we een datum prikken voor een brainstorm, mensen kunnen mij hun email sturen in pb dan maak ik een datumprikker aan voor koffie brainstorm in Haarlem/Amsterdam.

20. Een pb wil ik wel sturen, want zou graag bij het gesprek aanwezig xijn
    Maar waar moetdit?

21. Nieuwer ›

of Meld je aan om te reageren!