tiny house omgeving amsterdam/haarlem

1. ‹ Ouder
  2. 2 jaren geleden

Maandag 5 juni om 13.00 terras Fletcher hotel Spaarnwoude?
    Alleen is dit met het OV lastig te bereiken, dus dan moet je wel een auto hebben.
    Als iedereen over een auto kan beschikken is dat de handigste locatie denk ik.

En als een auto een probleem is en men liever met het OV komt:
    13.00 Het Wachtlokaal, cafe / lunchroom naast het Centraal Station Haarlem.

Of iemand moet met een betere optie komen? Liefst dicht bij OV of met auto goed bereikbaar.

Graag jullie reactie :-)

3. Ik wacht vanavond nog even af....hopelijk reageert er nog iemand. Als zondag 4 juni s morgens nog niemand heeft gereageerd ga ik er vanuit dat er geen animo voor is. Ik wil namelijk evt ook andere plannen kunnen maken voor maandag 5 juni.

4. Bewerkt 2 jaren geleden door Wickie

Leuk dat jullie er ook bij willen zijn! Misschien is het toch wat te kort dag om met een groep af te spreken. Als er verder geen reacties komen is het dan een idee dat iedereen die erbij aanwezig zou willen zijn, zijn of haar emailadres hier achterlaat? Dan kan ik er een datumprikker uitgooien en kunnen we misschien binnenkort met een groep ergens in Haarlem afspreken?

Ik hoor het wel! :)

5. Lijkt mij een prima plan!
    Wel met het verzoek om hier op deze site ook even te vermelden dat je een mail hebt gestuurd want het komt anders missch in mijn spam en dan mis ik t...:-(
    nina200272@hotmail.com

Dank je wel!

6. Oh je, ik had niet meer gekeken omdat er geen reacties waren maar nu dus wel. Zelf kan ik einde middag omdat ik om 13.00 uur naar een concert in Caprera ga. Maar wel heel fijn dat er nu reacties zijn. Ik lees wel of er een afspraak heeft plaatsgevonden (zal nu vaker kijken) en anders prikken we een nieuwe datum. elka@adelantedoethet.nl

7. angelavanderploeg@live.nl
    Vanavond ga ik niet meer redden, maar wij blijven graag op de hoogte van een eventuele meeting! En inderdaad, laten we onze krachten bundelen!

8. een tiny house in Zandvoort !
    ik zelf hield mij even afzijdig. Ik vind het een super idee maar soms heb ik zoveel plannen dat ik keuzes moet maken....maar in mijn achterhoofd.....

9. Ik zie jullie voorstel nu pas. Doe graag mee als er een nieuwe datum komt!

10. Hallo allemaal, ik zie dat er veel plannen zijn ! Wat zijn de blokkades waar iedereen tegen aanloopt en waarmee kunnen deze verholpen worden. Ik vind het een super initiatief ! Ik ga er ook werk van maken, inspiratie yes !
    Wat mag een Tinyhouse kosten ? Groet Robin

11. hi wij zijn ook geinteresseerd in een tiny house in die omgeving

12. Hallo allen, MillHome organiseert regelmatig bijeenkomsten m.b.t. het bouwen van tinyhouse straatjes in Nederland. Gisteren is de eerste straat met tiny houses geopent in Hardegaryp (Friesland). Hier is ook gebleken dat het bundelen van interesses en krachten werkt bij aanvragen bij de gemeente.

Als jullie dit ook willen kan je contact met hun opnemen via www.millhome.nl

13. Hey Allemaal!

Helaas zie ik de berichten nu pas, dus ben een beetje te laat voor Pinksteren. Maar vraag mij af of die al geweest is?
    Ik ben namelijk ook zeer geïnteresseerd voor de omgeving Haarlem/Amsterdam!
    Hoor het daarom graag als er alsnog of wanneer er weer iets afgesproken wordt!

Groeten,
    Maarten

14. Hoi allemaal!

Gister kwam dit bericht online op haarlems dagblad:
    https://www.haarlemsdagblad.nl/haarlem-eo/proef-met-groen-mini-wijkje-haarlem
    Wellicht zullen jullie dit ook al wel gezien hebben op de facebook pagina.

Weet iemand hier meer van?
    Als in; mogen hier alleen Tiny Tims staan?
    Wat zijn uberhaupt de voorwaarden om daar te staan?
    Je kan de Tiny Tims kopen en huren, maar is bekend wie daar de leidende partij in is?

Als iemand meer weet hoor ik dat graag!

Groetjes
    Maarten

15. Ik heb begrepen dat het echt alleen voor Tiny Tims geldt en dat ze overspoeld zijn met aanmeldingen. Lijkt mij een duidelijk signaal naar de gemeente Haarlem dat er meer locaties moeten komen als dat mogelijk is. Plus, als de Tiny Tims er mogen staan, zouden particuliere huisjes ook een kans kunnen krijgen, lijkt me. Ik zou er zeker op inspringen en contact met de gemeente opnemen.

16. Hoi iedereen, wat leuk.. een community Tiny houses in de regio. Ik wil mij ook graag aanmelden. Het lijkt me te gek om (relatief) in de buurt in het groen in een eigen tiny house te zitten <3 Hoe ver zijn we al met ideeen/uitzoeken?

Groetjes,
    Irene

17. Beste allen,
    Mijn naam is Avital, ik ben 26 jaar. Het zelf ontwerpen en bouwen van mijn eigen Tiny House (+/- 40 m2) voor mij en mijn zoontje is een grote droom. Als niet, mijn grootste droom. Dit het liefst in de omgeving van Amsterdam (i.v.m. familie, vrienden, werkgelegenheid). In mijn meest ideale wereld zou ik graag met andere Tiny House bewoners in een woongroep willen wonen (met moestuintje etc).

Maar wat zijn de juiste stappen om deze droom te realiseren? Ik hoop middels deze website een stukje verder te komen in het creëren van een netwerk & kennis, om dit te kunnen waarmaken. Ik zou daarom graag bij jullie willen aanhaken en eventuele bijeenkomsten willen bijwonen.

Groet,
    Avital

18. Interesse in Amsterdam, ik blijf graag op de hoogte :-)

19. Wil graag meedoen!

20. Ha All, ook ik en mijn vriend zijn geïnteresseerd in Tiny Housing in regio Haarlem. Momenteel wonen we al in een tiny appartementje (40m2) in Haarlem maar zouden graag wat duurzamer en landelijker willen wonen en liefst richting zee. We zouden graag met een groep een gesprek met de Gemeente aangaan, om ook andere initiatieven dan Tiny Tim te realiseren en de wetgeving omtrent recreatiewoningen te veranderen. Want: samen sta je sterker! Mocht er een datum gepland worden, horen wij het graag. Misschien is het een idee een Facebookgroep voor de geïnteresseerden uit Haarlem aan te maken, en elkaar daar op de hoogte houden? Ook makkelijker om uiteindelijk een 'event' aan te maken om samen te komen.

21. Hier ook veel interesse, ook liever richting zee

22. Nieuwer ›

of Meld je aan om te reageren!