tiny house omgeving amsterdam/haarlem

1. ‹ Ouder
  2. 2 jaren geleden

Hey Allemaal!

Helaas zie ik de berichten nu pas, dus ben een beetje te laat voor Pinksteren. Maar vraag mij af of die al geweest is?
    Ik ben namelijk ook zeer geïnteresseerd voor de omgeving Haarlem/Amsterdam!
    Hoor het daarom graag als er alsnog of wanneer er weer iets afgesproken wordt!

Groeten,
    Maarten

3. Hoi allemaal!

Gister kwam dit bericht online op haarlems dagblad:
    https://www.haarlemsdagblad.nl/haarlem-eo/proef-met-groen-mini-wijkje-haarlem
    Wellicht zullen jullie dit ook al wel gezien hebben op de facebook pagina.

Weet iemand hier meer van?
    Als in; mogen hier alleen Tiny Tims staan?
    Wat zijn uberhaupt de voorwaarden om daar te staan?
    Je kan de Tiny Tims kopen en huren, maar is bekend wie daar de leidende partij in is?

Als iemand meer weet hoor ik dat graag!

Groetjes
    Maarten

4. Ik heb begrepen dat het echt alleen voor Tiny Tims geldt en dat ze overspoeld zijn met aanmeldingen. Lijkt mij een duidelijk signaal naar de gemeente Haarlem dat er meer locaties moeten komen als dat mogelijk is. Plus, als de Tiny Tims er mogen staan, zouden particuliere huisjes ook een kans kunnen krijgen, lijkt me. Ik zou er zeker op inspringen en contact met de gemeente opnemen.

5. Hoi iedereen, wat leuk.. een community Tiny houses in de regio. Ik wil mij ook graag aanmelden. Het lijkt me te gek om (relatief) in de buurt in het groen in een eigen tiny house te zitten <3 Hoe ver zijn we al met ideeen/uitzoeken?

Groetjes,
    Irene

6. Beste allen,
    Mijn naam is Avital, ik ben 26 jaar. Het zelf ontwerpen en bouwen van mijn eigen Tiny House (+/- 40 m2) voor mij en mijn zoontje is een grote droom. Als niet, mijn grootste droom. Dit het liefst in de omgeving van Amsterdam (i.v.m. familie, vrienden, werkgelegenheid). In mijn meest ideale wereld zou ik graag met andere Tiny House bewoners in een woongroep willen wonen (met moestuintje etc).

Maar wat zijn de juiste stappen om deze droom te realiseren? Ik hoop middels deze website een stukje verder te komen in het creëren van een netwerk & kennis, om dit te kunnen waarmaken. Ik zou daarom graag bij jullie willen aanhaken en eventuele bijeenkomsten willen bijwonen.

Groet,
    Avital

7. Interesse in Amsterdam, ik blijf graag op de hoogte :-)

8. Wil graag meedoen!

9. Ha All, ook ik en mijn vriend zijn geïnteresseerd in Tiny Housing in regio Haarlem. Momenteel wonen we al in een tiny appartementje (40m2) in Haarlem maar zouden graag wat duurzamer en landelijker willen wonen en liefst richting zee. We zouden graag met een groep een gesprek met de Gemeente aangaan, om ook andere initiatieven dan Tiny Tim te realiseren en de wetgeving omtrent recreatiewoningen te veranderen. Want: samen sta je sterker! Mocht er een datum gepland worden, horen wij het graag. Misschien is het een idee een Facebookgroep voor de geïnteresseerden uit Haarlem aan te maken, en elkaar daar op de hoogte houden? Ook makkelijker om uiteindelijk een 'event' aan te maken om samen te komen.

10. Hier ook veel interesse, ook liever richting zee

11. Hi Guys, ik heb het heft in eigen handen genomen en een Facebookgroep aangemaakt zodat we makkelijker krachten kunnen bundelen. Sluit je nu aan :) ->

https://www.facebook.com/groups/2001581203405728/

12. vorig jaar

Al een tijdje ben ik bezig met lobbyen in de Gemeente Heemstede en Gemeente Bloemendaal voor Tiny Houses. In mijn dorp Heemstede lijkt een doorbraak te zijn met een raadsbrede aanname van de motie "TH in H'stede" op initiatief van VVD-raadslid Michiel Radix.
    Meer info hierover kun je vinden in (besloten) FB-groep: "Tiny Houses Heemstede-Bloemendaal" op https://www.facebook.com/groups/1952221078400487/

13. Hallo

Wij zijn Paul en Patricia,
    Wij zijn op zoek om met een tiny house in de omgeving
    Zandvoort Haarlem of rond Amsterdam te gaan wonen.
    Als het kan willen we graag aansluiten om samen dromen in
    Werkelijkheid om te zetten.

14. Beste Judith,
    Ik zou je graag een aantal vragen willen stellen voor mijn afstudeeronderzoek. Zou je ajb contact met mij kunnen opnemen op afstudeeronderzoektinyhouses@gmail.com . Ik hoor graag van je!

15. TH in Heemstede-Bloemendaal https://www.facebook.com/groups/1952221078400487/

16. Bewerkt vorig jaar door Alex_DNA

@Alex_DNA Al een tijdje ben ik bezig met lobbyen in de Gemeente Heemstede en Gemeente Bloemendaal voor Tiny Houses. In mijn dorp Heemstede lijkt een doorbraak te zijn met een raadsbrede aanname van de motie "TH in H'stede" op initiatief van VVD-raadslid Michiel Radix.
    Meer info hierover kun je vinden in (besloten) FB-groep: "Tiny Houses Heemstede-Bloemendaal" op https://www.facebook.com/groups/1952221078400487/

en [url=http://www.tinyhousesheemstedebloemendaal.nl]Tiny Houses Heemstede-Bloemendaal/url]

17. Hallo allemaal!
    Ik zie dat jullie al enige tijd bezig zijn met enthousiaste mensen verzamelen. Deze regio is voor mij ook ideaal en vroeg mij dus af hoe het met de plannen staat en of er mogelijk al concreet nieuws uit is gekomen? Ik hoor het graag!

Groetjes,
    Fleur

18. Hallo beste lieve geachte,

Hierbij sluit ik mij graag aan. Ik zoek werkelijk ook een goede plek en een paar mensen die hetzelfde willen, nl. in de buurt van Haarlem, of Heemstede, een mooie plek vinden voor een tiny house.
    Op dit moment woon ik in Rotterdam en ik wil opschuiven naar het noorden. Mijn twee katten wil ik graag buiten kunnen laten lopen, en het hele idee van een tiny house, spreekt me TOTAAL aan.
    Ik zal deze site regelmatig checken en wie weet; eigenlijk wil ik hier over een jaar weg zijn.

Groetekes,
    Peggy

19. Bewerkt vorig jaar door MV-MiniVilla

Oproep Regio Haarlem/Amsterdam
    Wij van MV MiniVilla bv gaan proberen in gezamenlijkheid een kavel in de regio Haarlem/Amsterdam aan te kopen om hier meerdere MiniVilla's te kunnen plaatsen*.

Meerdere deelkavels + MiniVilla UNO Basic, indicatieprijs € 259.000,-**
    Als de aankoop lukt, hetgeen nog niet eenvoudig zal zijn, willen we deelkavels aanmaken van ongeveer 1700 m2 met op elk deelkavel een MV MiniVilla Uno.
    Een hypotheek voor de MiniVilla is waarschijnlijk mogelijk.

Aanmelden
    Heb je serieuze interesse? Meld je hieronder vóór 20 juli 2018 geheel vrijblijvend aan bij MV MiniVilla.
    Wij nemen mogelijk contact met je op zodra we iets verder zijn met het plan.
    Aanmelden

Meer informatie
    Heb je nog vragen? Bel 0642381703 of mail info@minivilla.nl

• *) dit is ons plan met nog geen enkele zekerheid van succes
    • **): de indicatie-prijs is gebaseerd op huidige inschattingen door MV MiniVilla bv van het plan. Deze indicatie is zeer voorlopig en in geen enkel opzicht bindend.
  20. goedemiddag allemaal,

kijkt U eens geheel vrijblijvend op

www.rivierahomes.nl
    www.prefabhause.com

geen enkel bedrijf in Nederland kan tegen onze prijzen leveren/plaatsen
    mocht Uw interesse gewekt zijn neem dan vooral contact met ons op.

groetjes
    Martien van Schijndel

21. Is dit nog een actieve conversatie..?

of Meld je aan om te reageren!