tiny house omgeving amsterdam/haarlem

1. 2 jaren geleden

Er is nog geen bijeenkomst geweest, maar wellicht is het een idee om eens om de tafel te gaan om te kijken wat iedereen voor wensen heeft en hoe we met de gemeente Haarlem om de tafel kunnen om naast commerciële initiatieven zoals TinyTIM (onlangs in het nieuws met twee locaties in Haarlem) ook een plekje te kunnen vergaren!

2. Hai, ik ben ook geinteresseerd in een Tiny House omgving Haarlem. Gmeente heeft toestemming gegeven voor een 12tal huisjes op de Zwemmerslaan, maar persoonlijk vind ik de plek niet leuk. midden tussen de flats in Schalkwijk. Ik zou liever in een wat meer landelijke omgeving willen wonen.

3. @margotjamnisek Hai, ik ben ook geinteresseerd in een Tiny House omgving Haarlem. Gmeente heeft toestemming gegeven voor een 12tal huisjes op de Zwemmerslaan, maar persoonlijk vind ik de plek niet leuk. midden tussen de flats in Schalkwijk. Ik zou liever in een wat meer landelijke omgeving willen wonen.

Is dit ook voor zelfbouw of alleen voor de Tiny Tims?

4. Ik wacht vanavond nog even af....hopelijk reageert er nog iemand. Als zondag 4 juni s morgens nog niemand heeft gereageerd ga ik er vanuit dat er geen animo voor is. Ik wil namelijk evt ook andere plannen kunnen maken voor maandag 5 juni.

5. Bewerkt 2 jaren geleden door Wickie

Leuk dat jullie er ook bij willen zijn! Misschien is het toch wat te kort dag om met een groep af te spreken. Als er verder geen reacties komen is het dan een idee dat iedereen die erbij aanwezig zou willen zijn, zijn of haar emailadres hier achterlaat? Dan kan ik er een datumprikker uitgooien en kunnen we misschien binnenkort met een groep ergens in Haarlem afspreken?

Ik hoor het wel! :)

6. Oh je, ik had niet meer gekeken omdat er geen reacties waren maar nu dus wel. Zelf kan ik einde middag omdat ik om 13.00 uur naar een concert in Caprera ga. Maar wel heel fijn dat er nu reacties zijn. Ik lees wel of er een afspraak heeft plaatsgevonden (zal nu vaker kijken) en anders prikken we een nieuwe datum. elka@adelantedoethet.nl