Lobby Tiny/Small houses gemeente Houten

1. 2 jaren geleden

Hallo allemaal, ik ben bezig om zoveel mogelijk Tiny/Small House woondromers medestanders te vinden binnen de gemeente Houten en/of mensen die hier willen komen wonen, daarnaast is het natuurlijk handig om met zoveel mogelijk mensen te lobbyen. Ik heb ingang gevonden bij de gemeente en GroenLinks, en wil graag een lobby opstarten, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Benieuwd of we elkaar via het forum vinden!

2. vorig jaar

Beste Mike,
    Ik zou je graag een aantal vragen willen stellen voor mijn afstudeeronderzoek. Zou je ajb contact met mij kunnen opnemen op afstudeeronderzoektinyhouses@gmail.com . Ik hoor graag van je!

3. Hoi Mike! Ja ik ben heel erg geinteresseerd! Mijn kinderen wonen in Houten, en ik woon tijdelijk bij mijn vader op een flat en huur een stacaravan in Benschop voor als ik de kids heb. Een tiny house is mijn droom. stacaravan komt al aardig in de buurt, klein, maar alles wat ik nodig heb, met vrijheid, natuur... ik ben helemaal blij:) hoever ben je?

4. 9 maanden geleden

Hi Mike, Ik ben ook geïnteresseerd en ben ook benieuwd of er al locaties aangewezen zijn.

5. Kom eens kennismaken in Ridderkerk. Zie krantenartikel:

https://www.hetzuidenridderkerk.nl/nieuws/algemeen/507639/miniwoningen-prima-voor-starters-

Wellicht interessant om te delen en altijd welkom om de woningen te bekijken. Vriendelijke groet, Arjan Voorwinden

of Meld je aan om te reageren!