"De Tijdelwijk" een mobiele Tiny House wijk voor tijdelijke woonbestemming op ongebruikte locaties

1. 2 jaren geleden

Oke, oke, ik geeft toe, dit is een ietwat ongegeneerde plug van mijn plan/idee voor een ideeëncompetitie. Maar ik meen mijn schaamteloze actie om stemmen te werven te kunnen verantwoorden. Het gaat immers om een initiatief dat kan bijdragen aan het vrijmaken van de weg voor meer Tiny Houses in Nederland. Ik hoop dus dat je door de ogenschijnlijk minder zuivere intentie heen kunt kijken en het plan een kans en vooral je stem wilt geven!

I have a plan! (en jij hebt een stem)

Voor ideeëncompetitie Langsdewaal ontwierp ik een idee voor een flexibele woonwijk. Help je mij met jouw stem? Misschien wordt mijn idee, mijn droom en wens werkelijkheid. Een mobiele Tiny House wijk voor moderne stadsnomaden.

KLIK HIER OM TE STEMMEN!

In het kort over de competitie & mijn plan “De Tijdelwijk”

Gemeente Nijmegen schreef een ideeëncompetitie uit om ideeën te krijgen voor manieren om tijdelijke invulling te geven aan braakliggende terreinen of andersoortige ongebruikte locaties.

De Tijdelwijk kan ingezet worden om (nog) niet gebruikte locaties een tijdelijke woonbestemming te geven. De Tijdelwijk is mobiel, duurzame & groen. Een wijk met Tiny Houses, gezamenlijke ruimtes en tuintjes. De wijk kan, afhankelijk van de locatie, groeien of krimpen in aantal bewoners. Een wijk die met haar eigen karakter kleur en invulling geeft aan de locaties waar zij ook neerstrijkt.

Toelichting Voor Mijn Plan

Een Visualisatie Van Mijn Plan

Hartelijke groet

2. Stemmen kan alleen nog tot 19 februari. Dus als je warm wordt van mijn idee... dit is het moment om te stemmen!!

3. vorig jaar

Hoi Jeroen,

Ik zie dit plan een beetje laat helaas, maar een wat een fantastisch idee!
    Ik ben een vwo leerlinge die nu zelf bezig is een tiny house wijk te ontwerpen in Harlingen.
    Wij zijn ontzettend benieuwd naar jouw idee en waar je tegen aan bent gelopen en hoe jouw idee eruit ziet. Ik kan helaas de links niet meer openen, maar hopelijk kunnen we het eens over de wijk hebben via mail.

We horen graag van je!

Met vriendelijke groet
    Anna Schreur
    Harlingen

a.schreur7243@gmail.com

of Meld je aan om te reageren!