Tiny wonen in gemeente Korendijk in de Hoeksche Waard

1. 2 jaren geleden

Hallo beste mensen, ik ben in het begin stadium en heb dus verzoek ingediend voor het uitzoeken van Tiny living in de gemeente korendijk. Ik ben op zoek naar meer mensen die intressen hebben om te wonen landelijk maar toch dicht bij de stad (Rotterdam half uur tijden).

En wat zijn dan ook jullie visie hier op, wat voor huis wil je bouwen en komt dat dan ook overheen met off grid, waar namelijk mijn voorkeur bij ligt.
    Ik en een vriendin willen graag Tiny gaan wonen dus we zijn nog maar met zijn tweeën. Ik hoor graag van jullie uiteraard. Ook zou ik de status hiervan updaten.

2. Hoi , wij wonen in Mijnsheerenland en willen graag kijken of er in de hoekse waard mogelijkheden komen.
    Groet, Ellen.

3. hoi, wij overwegen ook om in een tiny house te gaan wonen en zijn benieuwd of er in de Hoeksche Waard mogelijkheden komen of in Zeeland

4. vorig jaar

Hallo,
    Ik zou je graag een aantal vragen willen stellen voor mijn afstudeeronderzoek. Zou je ajb contact met mij kunnen opnemen op afstudeeronderzoektinyhouses@gmail.com . Ik hoor graag van je!

of Meld je aan om te reageren!