update bouw van mijn tiny house

1. 2 jaren geleden

Hoi,

Hierbij kort filmpje van de bouw van mijn tiny house. Iets meer als een maand bezig en het gaat best lekker.

Bouw basis en frame

2. Leuk om te zien!

3. Bewerkt 2 jaren geleden door iceskater77

En we zijn weer een stukje verder. Zie youtube

• red ceder in zweeds rabat zit er bijna op
    • Daikin warmtepomp geïnstalleerd
    • begin gemaakt met binnen aftimmering
  4. Hoe ecologisch is dat import hout?

5. Hi, looks great! Can you please send a bit more info about dimensions of floor, wall and roof studs used for frame? I am currently wondering which dimensions to use in floor to incorporate 8-10cm of insulation (hemp) (which i hope would be enough...) and to keep whole structure light and mainly stable during towing. thanks.

6. Yes! Huisje gisteren naar z'n plekje gereden. Eerst langs de weegbrug... spannend! -image-

8.40 meter lang en 4 meter hoog, met een gewicht van 2840 kg! Blij mee!
    -image-

7. Bewerkt 2 jaren geleden door Yvette

Netjes!
    Heb je nog wat meer info of foto's/filmpjes van de bouw?

8. wauw, netjes gedaan met dat gewicht! Mag ik vragen wat je gevelopbouw is inclusief plaatdiktes? En wat voor dikte gebruik je voor de vloer om op te lopen?
    Ik ben momenteel ook bezig met de bouw van mijn tiny house en kom met een gewichtsberekening nu al veel hoger uit met ongeveer identieke afmetingen.

groeten, Joris

9. Helemaal tegek! Leuk om te zien!!

10. vorig jaar

Wat een geweldig huisje en super mooi gewicht! Zou je meer info willen delen over de opbouw van het frame en de isolatie? Welke materialen, diktes e.d.

of Meld je aan om te reageren!