Tiny House Den Haag en omgeving

1. 2 jaren geleden

Ik onderzoek op dit moment Tiny House locaties in Den Haag, zijn er al enkele te bezichtigen, zijn er locaties aangewezen om (eventueel) gebruikt te worden door Tiny House bewoners....wie zou ik in Den Haag en omstreken eens kunnen benaderen....nou van dat soort vragen.

Alvast blij met helpende antwoorden.

Groet,

Iwan

2. Er staat me iets bij over het Erasmusveld. Ik geloof dat daar de Woonpioniers ook bezig zijn.

3. Bij het oude Norfolk terrein zijn er misschien nog tijdelijke mogelijkheden?

4. vorig jaar

Beste Iwan,
    Ik zou je graag een aantal vragen willen stellen voor mijn afstudeeronderzoek. Zou je ajb contact met mij kunnen opnemen op afstudeeronderzoektinyhouses@gmail.com . Ik hoor graag van je!

5. Goedemorgen!

Ook ik zoek een plek in Den Haag (liefst regio Scheveningen) om een Tiny house te plaatsen. Ik ben nu bezig met het ontwerp, bouwplek etc.
    Proeftuin Erasmusveld heeft helaas geen plek meer voor Tiny houses. Ik woon nu op het Norfolk terrein, in een appartement en ook hier is geen plek. Via de gemeente hoor ik dat ze bezig zijn om plek te creëren, maar er is nog niks concreets beschikbaar.
    De open dag van het Erasmusveld kon ik niet bijwonen, maar zou graag een keer kijken en praten indien mogelijk.
    Zijn er binnen den Haag initiatieven/ groepen waar ik me bij aan kan sluiten om krachten te bundelen? Dan doe ik dit graag!

Alvast dank voor jullie reactie,

Mannielle

of Meld je aan om te reageren!