Workshops

1. 2 jaren geleden

Hallo allemaal! Her en der beginnen mensen worshops te organiseren met betrekking tot het them Tiny Houses, misschien is het handig om hier ook een overzichtje te plaatsen? Yes ook een beetje eigenbelang, want Monique en ik geven ook een workshop: 'Realiseer je eigen Tiny House'. We geven eind april een worskhop in Groningen, eind mei in Den Haag.

Meer info lees je op deze website .

Dus sta je te popelen om je eigen Tiny droomhuisje te realiseren maar weet je niet waar je moet beginnen? We helpen je graag op weg!

2. Hi Marjolein,

Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een dergelijke workshop, waarbij mensen ook daadwerkelijk zelf mogen bouwen in Utrecht of op de Veluwe (we zitten heel in het begin van het proces). Zou het evt. interessant zijn om samen te werken?

Groetjes Juliette

3. Iedere donderdagavond in Rotterdam kun je meedoen aan de cursus Integraal Ontwerpen (van een tiny house). Tijdens de 8 lessen (die je zelf wekelijks kunt plannen) leer je een eigen tiny house ontwerpen. Je zit in een groep met verschillende lessen door elkaar. Hierdoor ontstaan dynamische avonden waar je heel veel informatie uit kunt halen.
    Met de cursus daag ik je uit om eerst heel vrij te denken, daarna realistisch te kijken en varianten te schetsen om uiteindelijk tot een bouwkundig ontwerp te komen. Het doel is dat je dit ontwerp zelfstandig verder kunt uitwerken en zelf kunt gaan bouwen. Ook hier is ruimte voor bij de werkplaats die gehuurd kan worden inclusief begeleiding.
    Door mijn bouwkundige achtergrond als architect en zelfbouw van ons TH ben ik in staat om de juiste kennis en kunde over te brengen die komen kijken bij het proces van zelf ontwerpen en zelf bouwen. Dus zie je het zitten om zelf aan de slag te gaan, maar weet je nog niet helemaal hoe? Dan zit je bij de Tiny House Academy aan het goede adres. Aanmelden kan door via de link te mailen. Bovendien kun je een vriend meenemen voor de halve prijs ;) Dus zegt het voort!

of Meld je aan om te reageren!