verspreiding tiny house ideeën

1. 2 jaren geleden

Mijn naam is Jilles van der Burg en ben een milieu inspecteur in opleiding.
    samen met de rest van mijn klas houden wij een symposium over het huis van de toekomst, waarin wij focussen op duurzaam en ecologische aspecten. In het publiek zullen ouders, milieu inspecteurs en mensen van andere overheid instanties aanwezig zijn.
    Dit is uw kans om het Tiny house concept op kleine schaal bespreekbaar te maken binnen de wereld van milieu wetgevers en handhavers.

Als u geïnteresseerd bent neem dan contact met mij op.

jillesvdburg@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Jilles van der Burg.

2. Bewerkt 2 jaren geleden door Jan-Willem

Het enige echte probleem is dat een THOW en (wettelijk gezien) gelijkwaardige bouwsels wettelijk een woonadres wordt. De rest zijn financiele problemen. Alle technische problemen zijn al opgelost voor caravans en campers en zijn naadloos toepsbaar voor THOW

3. Dank u wel voor uw reactie, zou u het leuk vinden om iets over uw tiny house ervaring te vertellen?
    U kunt bijvoorbeeld iets vertellen over het verbruik van gas, water en elektriciteit en de hoeveelheden vergelijken met het gemiddelde rijtjes huis, of hoe makkelijk het is te verwarmen doordat het een kleine ruimte is. wij willen u hier graag in bijstaan.

of Meld je aan om te reageren!