water en elektriciteit

1. 2 jaren geleden

In The Pop-Up hotel project zullen we twee Tiny houses verhuren voor 2 maanden.
    Ik wil een schatting maken van hoeveel water en elektriciteit we zullen verbruiken in 2 maanden.
    Heeft iemand al ooit een schatting moeten opmaken voor een maand/jaar basis?

2. Welke voorzieningen heeft het huisje? Composttoilet of spoeltoilet is al een groot verschil in waterverbruik. Hetzelfde geldt voor oven, magnetron etc.

3. Dag Yvette bedankt voor je respons.
    De huisjes zijn voorzien van een Composttoilet.
    Schatting van elektriciteit heb ik al.

4. Bewerkt 2 jaren geleden door Yvette

Als het huurders zijn met oog voor het milieu zullen ze kort douchen. Als het huurders zijn die een weekendje weg gaan, vanuit hun eigen huis met 'onbeperkt' water, dan douchen ze doorgaans langer.
    Je kunt even opzoeken wat een persoon gemiddeld per dag gebruikt en daar het water voor het toilet, wasmachine vaatwasser etc. vanaf halen. Dan heb je al een goede schatting denk ik.

5. 9 maanden geleden

Wij hebben een deel van de elektriciteit in ons Tiny House aangelegd. Dit hebben we gedaan met een flexibele buis. Dit zijn alleen nog de leidingen en we moeten nog de draden hierin trekken.
    Lees meer hierover op onze blog:
    www.kleinhuishelemaalthuis.nl
    Groetjes,

Tom

of Meld je aan om te reageren!