Van een Renault Estafette een Tiny House maken.

1. 2 jaren geleden
    Bewerkt 2 jaren geleden door Renske

Hoi!
    Samen met mijn vriend kocht ik 4 weken geleden een Renault Estafette bus. Voordat we in een 'echt' Tinyhouse willen gaan wonen, gaan we eerst met onze bus op pad. Voor een lange periode dus de bus zal voor een bepaalde periode ons huis zijn. We zijn nu bezig met de ontwerpen van de bus. Want groot is deze zeker niet. De ontwerpen zijn zo goed als klaar. Nu ben ik op zoek naar iemand die het leuk vind om er nog een blik op te werpen. Wellicht kunnen dingen makkelijk, praktischer of gewoon helemaal anders? Ik hoor het graag!

ps. het ontwerp is een PDF. Mocht je er naar willen kijken dan graag even mailen naar renskeborst91@gmail.com

foto van de bus

Gr! Renske en Jochem
    Foto's van de bus: www.renskeontdektdewereld.nl

2. Een camper dus? Mischien het verkeerde forum.

3. Bewerkt 2 jaren geleden door Yvette

Toffe bus! Ik denk wel dat je meer informatie vindt op een camperforum. Daar hebben ze ervaring met campers bouwen, hier is er ervaring met Tiny Houses, niet met campers.

4. Dat is toch hetzelfde, what is in the name? Volgens de RDW bestaat er niet eens een categorie THOW en heet dat allemaal caravan of camper ;)

5. Op campersites kun je inderdaad heel veel informatie halen, Je hoeft het wiel niet zelf uit te vinden zoals veel THOW bezitters denken te moeten doen :)

6. Daarom ga ik dit jaar naar camper en caravanbeurzen voor inspiratie mbt indeling, slimme oplossingen, apparatuur etc

7. vorig jaar

Heel verstandig, goede technische informatie kun je krijgen op campertechniek.eu en op mijn faceboekpagina Tiny House Techniek

of Meld je aan om te reageren!