Onderstel te koop 10.50*2.60

1. 2 jaren geleden

Onderstel te koop:
    Wegens wijziging plannen (andere maat zelfbouw onderstel) heb ik een onderstel te koop.
    Het is een ongeremd onderstel geschikt voor langzaamverkeer.
    Afmeting is 10.50 * 3.00 en bestaat uit 2 assen met 4 (ex) vliegtuig banden die in totaal 10.000kg kunnen hebben.
    De twee hoofdliggers zijn 100*50*4mm. Aan de uiteinden zitten twee liggers met dezelfde afmeting, lengte 2.60m
    Aan beide kanten kan een dissel/trekstang ingestoken worden.
    De assen zijn ivm gewichtsverdeling iets uit het midden geplaatst.

Vraagprijs: 750 euro.

2. Ik ga even denken of ik geinteresseerd ben. Ik wil een tiny house bouwen in Bulgarije, weet even niet hoe ik iets van 10 bij 3 meter daar krijg (of je moet hem met je trekker erheen willen rijden ;-) )

3. Bewerkt 2 jaren geleden door prensel

Ik heb hem zelf opgehaald op een lange autoambulance (waar twee autos op kunnen).
    Die trekker was ook mijn eerste idee als transport voor de uiteindelijke TH maar heb nu toch besloten om alles wat kleiner/smaller te maken zodat het achter een LandRover past als 'normaal' vervoer.

Er is eventueel ook nog een partij van 50 houten vloer/dakbalken bij te koop van 10x6cm en lengte 3.60. Die kan ik uiteraard zelf ook goed gebruiken maar dan moet ik ze allemaal weer inkorten en de restanten kan ik ook niks mee.

4. @Rutmer Ik ga even denken of ik geinteresseerd ben. Ik wil een tiny house bouwen in Bulgarije, weet even niet hoe ik iets van 10 bij 3 meter daar krijg (of je moet hem met je trekker erheen willen rijden ;-) )

Dat onderstel is vrij eenvoudig daarheen te transporteren. De vraag is meer of jij een dikke 6500 euro wil uitgeven om dat onderstel daar te krijgen.

5. Onderstel is niet meer te koop.

of Meld je aan om te reageren!