Onderzoek Tiny Housing

1. 2 jaren geleden

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie vragen mij te helpen bij mijn afstudeerproject over Tiny Housing, aan de Technische Universiteit Eindhoven :) Onderdeel hiervan is een enquête om o.a. in kaart te brengen wat de wensen zijn van mensen die in een Tiny House (zouden willen) wonen. Hoe meer mensen het invullen, hoe waardevoller de resultaten zullen zijn natuurlijk! Dus doorsturen wordt ook gewaardeerd. Verder komt in mijn onderzoek o.a. aan bod hoe het er nu voor staat met Tiny Housing in NL, hoe Tiny Houses passen binnen verduurzaming van de leefomgeving, welke regelgeving 'in de weg staat', nog wat over off-grid, enz... (vrij breed en uitgebreid dus). Als ik mijn afstudeerproject heb afgerond zal ik het rapport met jullie delen zodat hopelijk veel mensen er iets aan hebben ;)
    Het invullen duurt ongeveer 10 minuten.
    Als je vragen hebt of meer wil weten over mijn onderzoek, hoor ik het graag!
    https://vragen9.ddss.nl/q/Tiny_houses

Alvast bedankt,
    Babette

P.S. sorry voor degenen die hem al via FB hebben ingevuld ;)

2. vorig jaar

Babette,

Ik heb een idee dat misschien een toevoeging kan zijn voor je onderzoek. Kun je contact met mij opnemen?

Mail me even op k.droog@demar.nl

Gr Klaas Droog

3. Wel teleurstellend dat je soms een keuze moet maken, terwijl iets helemaal niet van toepassing is.

of Meld je aan om te reageren!