Interessepeiling locatie friesland

1. vorig jaar
    Bewerkt vorig jaar door Rolandjonkers1980

Hallo allemaal,

sinds een aantal jaar ben ik al geïnteresseerd in Tiny Houses, en nu ben ik met mijn bedrijf bezig aan een onderzoek, om te kijken of er animo is voor huurders van grond.
    Het gaat om een bosperceel van 3,6 hectare, en de bedoeling is, dat men er een stuk grond kan huren, voor de duur van minimaal 10 jaar. De prijs word gebaseerd op de vierkante meters.
    Hierop zou, ik ben druk in overleg met de gemeente, alleen permante tiny houses geplaatst mogen worden, of dit recreatie of permante bewoning is, is nog niet bekend.
    Er is ruimte voor maximaal 10 tiny houses.

Het gaat om een terrein in de omgeving van drachten, langs de N381.

Graag zou ik met potentiële geïnteresseerden in contact komen.

Mvg Roland

2. Roland, ik zou graag met je in gesprek komen om dit samen met je te ontwikkelen. We hebben een revolutionair zelfbouwsysteem bedacht. Misschien kunnen we samen iets. Ons bedrijf zit in Grou.

Gr klaas

3. @KlaasDroog Roland, ik zou graag met je in gesprek komen om dit samen met je te ontwikkelen. We hebben een revolutionair zelfbouwsysteem bedacht. Misschien kunnen we samen iets. Ons bedrijf zit in Grou.

Gr klaas

Hoi Klaas, uiteraard is dit mogelijk, ik ben ondertussen in gesprek met gemeente, om te overleggen wat de mogelijkheden zijn, graag ga ik met jou en jullie bedrijf in gesprek, er is vast wel wat mogelijk.

info (apestaart) jonkersevents punt nl

4. Ja! Ik hoor graag meer over u plannen.
    Vriendelijke groet,
    Tessa

5. Hoe staat het met de plannen?

6. Is er al meer bekend over de plannen ?

7. Heb begrepen dat het perceel eind vorig jaar is verkocht maar weet niet of dat aan de ts was. Verder geen reactie meer geplaatst dus verwacbt niet dat het doorgaat.
    Maar je kunt nooit weten.

8. @Rolandjonkers1980

Weet je inmiddels al meer? Wij hebben interesse om een tiny house te bouwen in de buurt van Drachten. Jouw ideeën klinken erg interessant. We zijn ook benieuwd hoe gemeente smallingerland hier in staat.

Mvg Linda

9. 10 maanden geleden

Ik ben ook benieuwd! Is er nog nieuws?

10. Volgens mij gaat het om in onderstaande link beschreven perceel en niet verkocht aan ts.

http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.php?f=13&t=3659&sid=dbc8500bd8764ccdc56dc63da4a645f6&start=15

of Meld je aan om te reageren!