Gezocht: bouwers die samen een loods willen huren

1. 2 jaren geleden

Dag Tiny housers, Mijn man Hans en ik wonen in Zeist en hopen binnenkort te gaan beginnen met bouwen aan ons huisje. We zoeken nog een bouwlocatie. We vragen ons af of er een of twee anderen zijn waarmee we samen een loods zouden kunnen huren. Dat kost rond 900 euro, dus het zou mooi zijn om dat te kunnen verdelen.
    Ik hoor het graag als je mogelijk interesse hebt!
    Groet, Emmaly

2. Hoi Emmaly,

Ik zoek ook nog een bouwlocatie! Ik doe graag mee met het delen van een loods.

Groeten, Frans

3. Hoi Frans,
    Sorry, ik dacht dat ik een mail zou krijgen bij een reactie maar ik zie nu pas je bericht. Leuk dat je interesse hebt. Welke regio zou je willen bouwen? Wij wonen in Zeist dus het liefst in die omgeving. Groet, Emmaly

4. vorig jaar

Beste Emmaly,
    Ik zou je graag een aantal vragen willen stellen voor mijn afstudeeronderzoek. Zou je ajb contact met mij kunnen opnemen op afstudeeronderzoektinyhouses@gmail.com . Ik hoor graag van je!

5. Hallo Emmaly,
    Ik denk dat €900,= niet gaat lukken. drie maanden bouwen met 2 of 3x een project want als je deelt vermenigvuldigt het aantal projecten en wordt de ruimte meer dan 2 of 3x groter. €4500,= lijkt mij redelijk, zeker in Zeist. de economie trekt aan ruimte die leeg stond is nu propvol. tiny is niet per se el cheapo

of Meld je aan om te reageren!