Draaicirkel/baanbeschrijving tiny house trailer

1. vorig jaar

Hi allemaal,

Volgens mij is mijn vorige post niet goed gegaan, dus vandaar dat ik 'm opnieuw plaats.

Na even zoeken hebben wij een loods gevonden die we kunnen huren. Fantastisch nieuws, alleen hebben we één probleem.
    De loods is onderdeel van een grotere loods en ligt daar min of meer haaks op. Het deel dat wij kunnen huren is 14 meter bij 4 meter. De opening naar het andere deel van de loods (waar ook de uitgang is) is 5.89 meter.

Ik heb het even in een afbeelding gezet om het duidelijker te maken:

-image-

Nu wil ik dus berekenen of we uiteindelijk die draai kunnen maken met onze tiny house. Ons tiny house is namelijk iets lager maar ook iets langer dan andere tiny houses en komt op een trailer van 7.80m, met dissel kom je dan uit op 9.50m. Uiteraard wel 2.55m breed.

Als ik probeer de draaicirkel te berekenen met het standaardmodel trailer (25° assen) kom ik op R = 2355mm, wat D = 4732mm maakt (volgens: http://getaway-a.weebly.com/uploads/2/4/9/5/24950181/draaicirkel.pdf ). Nu weet ik eigenlijk niet zeker of ik deze berekening juist heb gemaakt en hoe ik dan verder moet om de baanbeschrijving te krijgen. Wie of wie kan mij hierbij helpen? Dank je wel alvast :)

2. Uittekenen op schaal op papier en je trailer uitknippen. Dan zie je binnen een minuut of het gaat...
    [2c]

3. Dank je wel voor de tip! We hadden die tip inmiddels ook van iemand anders ontvangen. We zijn er in ieder geval achter dat het centimeter werk blijft.

of Meld je aan om te reageren!