Hoi allemaal, mensen met mooie dromen en plannen,
Ik, vr. 37, heb nu besloten dat het roer echt drastisch om moet!! Ik heb meer ruimte, rust, natuur, stilte en afstand van mijn verleden nodig, maar ook vrijheid en gezelligheid! Ik wil het huis waar ik in woon verkopen en het liefst met een campertje (al 1 op het oog) de hort op. Maar ook ben ik al jaren aan het zoeken naar mogelijkheden voor een chaletje of tiny house, maar ik loop altijd tegen al die ingewikkelde regels aan en vooral wat allemaal NIET mag (om gek van te worden!). Ik heb wat geld als ik het huis kwijt ben, geen baan, geen relatie en geen uitkering meer dan en dus zo vrij als een vogel (kan niet wachten..)
Het liefst zou ik eerst gaan rondrijden...op zoek naar mooie plekjes, ervaren hoe het is om te leven in een mini huisje en off grid leven en van daaruit verdere plannen maken. Maar hoe leuk zou het zijn niet alles maar altijd in mn uppie te doen en een gelijkgestemd travelmaatje te vinden om samen, liefst ieder een eigen minihuisje, te touren, plannen te smeden...ervaring op te doen en uiteraard genieten van de vrijheid!!
Ik zou graag iemand of meerdere mensen leren kennen die ook het roer om willen gooien en dezelfde soort plannen hebben!
Sowieso wens ik iedereen succes met het verwezelijken van hun dromen!