stuk grond gezocht

1. vorig jaar

Beste,

Wij, mijn man en ik, ( 50tigers ) gaan in een Tiny House wonen over ca. 5 jaar. Hiervoor zoeken wij in de omgeving Brabant / Zeeland, bovenste gedeelte van België, Limburg een stuk grond om op te staan. Liefst in de buurt van water en een dorpje. Hou mijn op de hoogte als je wat weet.
    Groetjes,
    Dymphina

2. Hallo Dymphina,
    Wij zijn ons eveneens aan het oriënteren om op termijn naar een Tiny House te trekken (eveneens ca 5 jaar). We zijn Belgen en zouden net over de grens willen gaan wonen (bvb Axel) omdat we wel in Gent zouden blijven werken. We volgen de evolutie in Nederland op de voet (want België blijft zowieso met alles 50 jaar achter op Nederland). Helaas zien we op de kaart nog niets verschijnen van projecten in die streek. Ik heb wel al eens een mailtje gestuurd naar de gemeente Terneuzen waarbij ik een vriendelijk antwoord kreeg dat ze geen weet hadden van een Tiny House project in hun gemeente maar dat dergelijk project wel eventueel mag voorgesteld worden bij de gemeente. Misschien kunnen wij elkaar op de hoogte houden en misschien nog gelijkgestemden zoeken voor die regio?
    Groetjes, Liz

3. Beste,

Momenteel woon ik zelf in een stukje bos in het buiten gebied bij Zwolle. En ben ik op zoek naar gelijkgestemden die interesse hebben om bv op mijn perceel 1 of 2 tiny houses te bouwen. Waarbij er gekeken kan worden (uiteraard bij over en weer klik) om in een tiny house bij mij op het terrein voor (een periode?) te wonen. Zelf zou ik graag een tiny house bouwen in die samenwerking en die in Zeeland plaatsen. Mochten er mensen zijn die interesse hebben om te brainstormen of om mogelijkheden te bekijken. Dan hoor ik het graag.

Groet,
    Rednew

4. Dus maw @Lizleemans,

Ik heb zeker interesse om op de hoogte gehouden te worden of om te kijken naar mogelijkheden in Zeeland.

5. goedemiddag
    wij leveren deze woningen naar wens

voor meer info
    rivierahomes.nl

6. Hi @Rednew, is jouw post over jouw stukje bos in de omgeving Zwolle nog steeds relevant? In dat geval kunnen we wellicht eens sparren! Zelf loop ik met genoeg plannen voor een zelfgebouwd (tiny) house rond, maar ben op zoek naar een toffe locatie! Hoor graag van je!

Bob

of Meld je aan om te reageren!