Tiny Houses in Mierlo !

1. vorig jaar

Hallo,
    Zijn er mensen die graag in een Tiny House zouden willen wonen in Brabant? Ik heb een stukje grond in Mierlo van ruim 800 vierkante meter, ligt tegen het dorp en natuurgebied. Prachtige locatie voor Tiny Houses. Ik zoek mensen die dit op willen zetten. Mogelijkheden/onmogelijkheden ??!!

2. Hoi,

Ik heb zeker interesse in een Tiny House in Mierlo. hier kom ik zelf namelijk vandaan. ik ben benieuwd in hoeverre je mensen zoekt of wat je plannen zijn?

Groeten Dennis

3. Dag Dennis,

Heb je mijn reacties ontvangen ?

Groet,
    Ria

4. Ik ben geinteresseerd!! Ik woon heel dicht bij Mierlo. Ik hoor graag meer over.

5. Hallo Seb Free.

Ik heb een stukje grond in Mierlo van ruim 800 vierkante meter, eigen inrit, tegen de bebouwing, tegen natuurgebied het sang, een beetje ingesloten, vrij ! Ik ben aan het onderzoeken wat de mogelijkheden/onmogelijkheden zijn op deze prachtige plek.
    Ik hoor graag van je.

6. Hallo Ria,

ik las dat je een stukje grond bij Mierlo hebt?
    Heb met veel plezier in Mierlo gewoond en ben zeer geïnteresseerd!

hoor graag van je.
    groetjes Michael

7. Hallo Michael.

Ik heb een stukje grond in Mierlo. We kunnen afspreken om een keertje naar mijn grond te gaan kijken.Afgelopen week ook met twee belangstellende een kijkje genomen bij mijn grond.
    Volgende week kan ik op maandag, dinsdag middag, donderdag morgen.

Groet,
    Ria

8. Hallo Ria,

Klinkt goed!
    is aanstaande donderdag een optie?

vriendelijke groeten,
    Michael

9. Hoi Ria,

Staat je aanbod nog steeds?

Groeten, Mariëlla

10. Hoi Ria,

Staat het aanbod nog open?
    Ben wel geïnteresseerd in jou plannen.

Groet, Ton

11. Bewerkt vorig jaar door JJ&A

Ik zou de plek wel op Google Map willen bekijken, wij wonen in het Noorden dus niet echt naast de deur.
    Wij zijn al aardig aan het ontspullen, en kunnen zo intrek nemen in een Tinyhouse.
    Ik heb mijn AOW zo zijn we niet aan een plaats gebonden.
    We zijn twee brandschone aardige mensen, aardig op zich zelf, en zijn behulpzaam waar nodig.
    We kunnen het gebied ook rustig bekijken met ons Tiny-campertje maar we zijn daarvoor wel de gegevens nodig.
    Wel zijn we graag zoveel mogelijk zelfvoorzienend.

12. 11 maanden geleden

Goedemorgen allemaal,

Wanneer jullie een woning zoeken kan dat. Zie krantenartikel.

https://www.hetzuidenridderkerk.nl/nieuws/algemeen/507639/miniwoningen-prima-voor-starters-

Wellicht interessant om te delen en altijd welkom om de woningen te bekijken. Vriendelijke groet, Arjan Voorwinden

13. Beste LinBrabant,

Wij hebben interesse in de grond in Mierlo. Zijn al een tijdje bezig met zoeken naar een goede locatie voor tiny houses. Is het aanbod nog geldig en wat zijn de mogelijkheden?

Met vriendelijke groet, Marjon

14. 4 weken geleden

Noknok

of Meld je aan om te reageren!