Omgeving Eindhoven-Helmond

1. vorig jaar

De kans is groot dat er ruimte komt voor tiny houses (en andere innovatieve woonvormen) in de omgeving van Eindhoven-Helmond. Wie doet mee?
    10 minuten met auto/trein, 35 min fiets van Eindhoven centrum.

2. Ik ben zeker geintreseerd. Het wordt voor mij even uitzoeken hoe ik dit moet aanvliegen, maar ik zou graag een tiny house in de Eindhoven regio willen.

3. Hallo Aart, ja, in Eindhoven is dat binnenkort ook mogelijk. Daarvoor heb ik ook contacten.

Ik wil bij deze bevestigen dat de Gemeente Helmond open staat voor Tiny House initiatieven. Als meer mensen geintereseerd zijn, hoor ik het graag.

4. Nu ff snel een groep gemaakt: https://www.facebook.com/groups/HumbleTinyHouseHelmond/

5. Hoi Sebfree,
    ik heb interesse in een tiny house. ben zelf nog in de plan fase maar wil graag meer weten of mee helpen om het van de grond te krijgen in de regio Eindhoven.

6. Hallo allemaal. Ik ben Bart en loop mef het idee om een Tiny House te bouwen in de regio Eindhoven. Beetje vaag om op internet concreet te vinden waar mogelijke locaties zijn. Dus vandaar deze post.

Wie kan me op het juiste spoor helpen? Alvast enorm bedankt!

Groetjes

Bart Adriaansen

7. FB-groep is verhuisd naar deze FB-pagina:
    https://www.facebook.com/HumbleTinyHouseNB/

8. @dennis000 Hoi Sebfree,
    ik heb interesse in een tiny house. ben zelf nog in de plan fase maar wil graag meer weten of mee helpen om het van de grond te krijgen in de regio Eindhoven.

Hoi Dennis, ja, gemeente Eindhoven is bezig met een locatie. Ook Helmond. Misschien is er binnenkort een bijeenkomst.

9. Ik heb ook zeker interesse, liefst in de natuur!

10. Hallo iedereen ik ben Patricia en woon in Helmond. Ik heb al een tijdje interesse in een tinyhouse (geschikt voor een gezin met 2 volwassene en 2 kinderen). Ik weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken. Moet ik de gemeente aanspreken? Groetjes Patricia

11. Hoi, ik heb zeker interesse. Tom

12. Ik heb interesse in Tinyhouse in Eindhoven!

13. Ik heb interesse in Tinyhouse in Eindhoven

14. Ook gereageerd op de facebook. Ik ben zeer geinteresseerd waar dit heen gaat. ik zou graag betrokken worden bij enige vervolgstappen.

groet,

15. Ik heb interesse omgeving Eindhoven. Is er al meer duidelijkheid?

16. Dag mag ik me voorstellen:

https://www.hetzuidenridderkerk.nl/nieuws/algemeen/507639/miniwoningen-prima-voor-starters-

Woning met 2 slaapkamers, wel echt Tiny.
    Altijd welkom in Ridderkerk!
    Vriendelijke groet,
    Arjan Voorwinden

17. Ook hier zeer geïnteresseerd in buitengebied van Eindhoven. Ik heb dus dezelfde vraag als Wilma.. is er al iets bekend? Of kan ik mijn steentje bijdragen?

18. Ik ben ook heel erg geïnteresseerd in een tiny house in de buurt van Eindhoven.
    Benieuwd wanneer er meer bekend is.
    Chloé

19. Ik zit nog in de planfase, maar ben ook geinteresseerd in een locatie voor een tiny house, bij voorkeur aan de rand van Eindhoven. Dus ik ben erg benieuwd naar de huidige stand van zaken.

20. Ik zou het graag in Eindhoven/Veldhoven zien, maar ik hou het hier in de gaten

21. Nieuwer ›

of Meld je aan om te reageren!