Interesse locatie omgeving Oosterhout (nb)

1. vorig jaar

Beste Forum leden en mede Tiny Housers,

Ik ben Alexander van Zandvliet en woon samen met mijn vrouw in de Gemeente Oosterhout in Noord-Brabant. (net boven Breda).

Wij hebben al lange tijd interesse in het wonen in een Tiny House. En zijn dit dan ook actief aan het volgen, en initiëren.

Na gesprekken met de gemeente is het volgende duidelijk:

• De gemeente steunt het initiatief van een "Tiny House" mits er voldoende animo voor is.
    • Er dient zelf grond te worden aangekocht (al dan niet in samenwerkingen met elkaar. De gemeente heeft zelf geen grond in bezit.
    • Er dient een kant en klaar plan te zijn. Dit kan verschillende dingen omvatten. Zoals investeerders die de tinyhouses verhuren, verkopen, of personen die zelf in een tinyhouse willen wonen.

Ik denk dat deze punten goed te realiseren zijn als je met meerdere personen die initiatief van de grond probeert te tillen. Dus wie wil er in de "gemeente Oosterhout" wonen?

Ik hoor graag jullie reacties.

Groetjes,

Alexander.

2. 11 maanden geleden

Beste allen,

Ik ben zelf de laatste tijd druk met allerlei verplichtingen. Een kopje koffie of iets soort gelijks lijkt me een heel goed plan.

Ik zal nog eens een telefoontje doen naar de gemeente of we op bezoek kunnen komen op het gemeentehuis, om daar het kopje koffie te doen. Misschien kunnen we daar de plannen voort zetten.

Ik heb zelf de plannen niet verder kunnen regelen. Maar wat nog niet is, kan nog komen.

Stuur even een PM of reactie als je dat ziet zitten!