Ouderkerk aan de Amstel

1. vorig jaar

Hoi iedereen ik ben woon zoekende rondt Amsterdam het liefst Ouderkerk aan de Amstel of Amstelveen.
    Nou heb ik niet een heel groot budget en ben ik zo ie zo al gecharmeerd door de tiny house beweging dus een tiny house zou ik fantastisch vinden.

Nou ben ik zelf al bijna 10 jaar meubel maker dus het bouwen van een tiny house zou me zeker lukken.
    Ik heb geen idee waar ik moet beginnen dus ik dacht plaats hier een bericht wie weet.
    Misschien als we de handen in een slaan kunnen we een stuk grond kopen of huren van een boer in Ouderkerk aan de Amstel.

Leroy spronk

2. Beste Leroy,

Misschien een erg late reactie maar ik ben net pas lid op deze site en heb net zoals jij de wens om een tiny house te bouwen in omgeving Amsterdam. Ik ben architect en kom uit gemeente Ouder-Amstel :-)
    Ben benieuwd hoe het jou vergaan is en of je al wat verder bent gekomen met de plannen?

Groet,
    Tim Piët

3. Hoi Tim en Leroy,

Ik zoek in deze omgeving ook een plek om te ontwikkelen en wonen. Misschien weten jullie al iets?

Groet,
    Wouter

4. Bewerkt vorig jaar door Jmp

Dag Leroy, Tim en Wouter,

Ook ik heb interesse in wonen omgeving Amsterdam en om krachten te bundelen. Ik hoor graag van jullie,

Gr. Jennifer

5. @leroy spronk Hoi iedereen ik ben woon zoekende rondt Amsterdam het liefst Ouderkerk aan de Amstel of Amstelveen.
    Nou heb ik niet een heel groot budget en ben ik zo ie zo al gecharmeerd door de tiny house beweging dus een tiny house zou ik fantastisch vinden.

Nou ben ik zelf al bijna 10 jaar meubel maker dus het bouwen van een tiny house zou me zeker lukken.
    Ik heb geen idee waar ik moet beginnen dus ik dacht plaats hier een bericht wie weet.
    Misschien als we de handen in een slaan kunnen we een stuk grond kopen of huren van een boer in Ouderkerk aan de Amstel.

Leroy spronk

of Meld je aan om te reageren!