Tiny house kopen/huren

1. vorig jaar

Hallo, ik heb zitten denken om een onderneming te starten in tiny houses. Ik vroeg me dus af of er vraag is naar tiny houses met een vaste sta plaats, in koop of huur vorm. Bijvoorbeeld in een bosrijke omgeving of juist aan de rand van een stad, waar je dus toch goedkoop en in de natuur of juist dichtbij de stad kan wonen. Wellicht in huur vorm voor studenten?
    En stel je zou dit doen, zou je dan een kant-en-klare tiny house willen die relatief goedkoper is of 1 die meer gepersonaliseerd.

2. Als je een onderneming wilt beginnen, dan zou je eerst moeten beginnen met een redelijk standaard concept lijkt me. Na dat je een beetje winst hebt gemaakt kun je overgaan tot bouwen van een wat meer uitgebreide! (wat dat dan ook moge zijn) maar allereerst een startkapitaal :D Want Tiny housing is idealistisch maar niet per definitie goedkoop bij aanschaf ;)

3. Het antwoord op al je vragen is 'Ja'. Zoveel mensen zoveel wensen dus ook 'ja' op beide opties in je laatste vraag. Is er een redelijk grote groep mensen die wel (zouden) willen maar die niet goed genoeg kunnen doorpakken om helemaal zelf een eigen huisje te realiseren.

Maar Rick heeft wel een punt ;)

4. Bedankt Tessa ;) dat heb jij ook.

5. @Rick Bedankt Tessa ;) dat heb jij ook.

:D

of Meld je aan om te reageren!