Leiden e.o.

1. vorig jaar

Onder het motto: 'je moet ergens beginnen', begin ik bij het einde. Waar (specifieke locatie/vast adres) kan ik in/met mijn TH komen te wonen in de Leidsche omgeving. Hoe kom ik daar achter?
    Dat ik tiny ga wonen staat vast en dat ik daarvoor een TH ga laten bouwen ook. I.v.m. vaste factoren inclusief kind ben ik gebonden aan de stad Leiden. Eigenlijk heb ik (denk ik) een persoonlijk projectleider nodig voor het uitzoekwerk, wie heeft dat zo gedaan? of heeft suggesties?

2. Hoi,

Ik woon ook in de omgeving Leiden (Leiderdorp) en wil in een TH wonen (bouwen) in de nabije toekomst in Leiden of de directe omgeving.
    De eerste stap maak ik hier.
    Mijn idee is om de handen in één te slaan, een groep te vormen en gezamenlijk de gemeente(n) te benaderen met onze plannen. (Wachten op initiatieven van de gemeente hierin is wachten tot je een ons weegt en dan doe je straks mee aan een loterij waar je ook nog eens naast de pot pist)
    Dus starten wij (jij en ik) en zoeken nog meer mensen die met ons dit initiatief verder kunnen vormgeven.
    Ik weet niet of je ervoor voelt om hier gegevens uit te wisselen, maar laat maar weten!

3. @Gijs, leuk dat je reageert, ik zal in een privébericht contactgegevens sturen.
    Verder vind ik het een goed plan om zaken publiekelijk te maken en houden om zo kennis te delen. ;-)
    P.s. ik zal niet altijd heel snel antwoorden i.v.m. werk, maar 's vrijdags plan ik er tijd voor in!

4. Hoi HvdH en Gijs,

Misschien kan er naast het vlietpark een Tinyhouse park komen. Lekker tussen de volkstuintjes en dichtbij de stad.

Tjeerd

5. Goedenavond,
    Ik woon op het moment ook in Leiden en denk zelf ook steeds meer na over een tinyhouse alleen waar te beginnen inderdaad..
    Dus ik volg/doe mee/sluit me aan!

6. Goede avond!
    Ik wil mij ook graag bij deze groep voegen.
    Misschien is het handig om bijvoorbeeld een klein facebook groepje te beginnen, voor mensen die met elkaar een initiatief groep willen creëren, in Leiden. Zodat we het communiceren makkelijker kunnen maken.
    Zelf zit ik nog helemaal in de begin fase, en wil het alleen gaan doen ( bouwen, met een hulp van mijn vader), dus dit zou ontzettend helpen.
    Groetjes Rozanne Krammer

7. Als jullie het ook handig vinden, de naam van de Facebook groep die ik net heb aangemaakt is:
    Initiatiefgroep Tiny House locatie Leiden

8. 11 maanden geleden

Hoi!

Ik zou me ook graag bij dit initiatief aan willen sluiten. Ook ik zit zelf nog helemaal in de beginfase en ben zeer benieuwd naar jullie ideeën en intenties. Heb me ook bij de FB groep van Rozanne aangemeld.

9. Hallo,

Ook ik zou graag met een project als deze meedoen. Heb zelf alleen geen facebook, maar als dat handiger is voor de communicatie zou ik zeker wel een account hiervoor willen maken.

Groetjes,

Stephan Wheelhouse

of Meld je aan om te reageren!