Wat mag een locatie kosten?

1. vorig jaar

Stel dat er locaties voor Tiny Houses beschikbaar komen die je kan huren, die je dan wel minimaal 10 jaar zekerheid geven.
    Wat mag zo'n locatie (zonder het Tiny House zelf) dan per maand aan huur kosten?
    Maakt het nog uit of dit een on/off-grid locatie is?

Ik ben onderzoek aan het doen naar de mogelijkheden om zo'n locatie te realiseren en wil graag input om aannames te kunnen doen.

Om de discussie op gang te brengen, wat vind je van een huur van 275 euro per maand voor 80 tot 100 m2?
    Veel te duur? of mag een goede locatie met zekerheid meer kosten?

2. Er zijn vele mensen zoals ik die grond teveel hebben. Daar zou makkelijk een tinyhouse op gezet kunnen worden. Voor geïnteresseerden: Ik heb ongeveer 100m² en vraag daarvoor terug .....het onderhoud van de rest van de tuin. voor en achterkant. Locatie is Oude Pekela een half uurtje treinen van de stad Groningen. Opgelet!! De locatie is in de achtertuin welke niet bereikbaar is voor directe toegang van een trailer. Afgeschut door coniferen, volop privacy voor de tinyhouse bewoner. Een handig iemand kan hier heerlijk rustig wonen. ik ben benieuwd naar je reactie, groet Marga

3. Beste Marga,
    Misschien kunnen wij je verder helpen.
    Neem even contact op: T 0642381703 of info@minivilla.nl
    Vriendelijke groet, Maha, MV MiniVilla

4. Beste Arjen,

Goed dat je hier onderzoek naar doet.
    Ik denk dat het ook vooral afhangt van de locatie. Zelf zoek ik iets in Rotterdam, dus mocht ik iets super goed gelegen vinden, zou ik daar wellicht wel een bedrag voor neer willen leggen.
    Echter is voor vele mensen ook de motivatie om goedkoper te wonen. 275 per maand vind ik dan toch best een hoog bedrag persoonlijk.
    Ik denk dat vele tiny house bewoners vooral zelf iets willen doen als hulp, bijv helpen klussen of het land onderhouden.
    Maar wellicht denken anderen hier anders over!

of Meld je aan om te reageren!