Small Village in regio Nieuwegein/IJsselstein

1. 10 maanden geleden

Hoi iedereen.

Ik zou graag met geintresseerden een soort "Small Village" willen opzetten, van verschillende tiny/small houses in de regio Nieuwegein/IJsselstein!
    Zijn er hier meerdere mensen die idee'en hebben voor een tiny/small village in deze regio? graag kom ik dan in contact met je!

2. Ik weet dat een soortgelijk project loopt in de omgeving van Almere; Bolderburen
    http://ecodorp-bolderburen.nl/
    Misschien dat je daar wat aan hebt.

3. Hoi iedereen,

Wij zijn een stel die erg geïnteresseerd zijn in het wonen in een tiny/small house in de regio Nieuwegein/IJsselstein. Dus we zouden graag in contact komen om te sparren over ideeën.

Groeten, Leonie & Freek

4. Bewerkt 10 maanden geleden door jorbartels

Hoi,

Ik ben ook zeer geïnteresseerd in een plek in deze omgeving. ben al bezig met het bouwen van mijn eigen huisje nu. Ik zou graag mee willen werken een het verwerkelijken van een leuke gemeenschap in die buurt. Laat me alsjeblieft weten wat ik hierin zou kunnen betekenen!

Groetjes, Jör

Edit: ik weet van een tinyhouse dorp genaamd 'klein huizen' in Nieuwegein, zit er volgens mij pas sinds kort ook.

5. 9 maanden geleden

Hoi Leonie, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd, excuses voor de late reactie!

6. 8 maanden geleden

Hoi Paulus, Jor, e.a.

Ik zoek ook iets in deze regio, zijn er nog standplekken beschikbaar? Ik hoor het graag!

Groet,
    Wouter

7. Hey Wouter,

Er zijn standplekken genoeg, het moet nog beginnen namelijk!
    Heb jij al enige plannen/ideeen die je al kan delen?

8. Sorry Jor, ik had je reactie over het hoofd gezien!
    Alle ideeen zijn welkom, wat heb je in gedachten?

of Meld je aan om te reageren!