Tiny-houses in Zutphen

1. vorig jaar
    Bewerkt vorig jaar door Bram

Beste Tiny-House liefhebbers!

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn met plannen voor een tiny-house in Zutphen. Is er al een kerngroep, eventuele locatie en lopen er al contacten met de gemeente? Momenteel oriënteer ik me op de bouw van een tiny-house voor permanente bewoning in omgeving Zutphen. Graag kom ik in contact met andere geïnteresseerden in deze regio. Alle tips en suggesties welkom. Groet Bram.

2. 11 maanden geleden

Wij zijn nieuw in het hele tinyhouse concept, maar zijn erg geinteresseerd om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Wij wonen nu in Deventer maar Zutphen zou ook een mooie lokatie kunnen zijn. Dus als hier iets van de grond gaat komen dan willen wij zeker kijken of wij daaraan mee kunnen doen!

3. Leuk om te lezen! Ik hoop graag een kerngroep voor Zutphen op te zetten zodat we als beginnend initiatief in contact kunnen gaan met de gemeente Zutphen. De gemeente heeft inmiddels aangegeven open te staan voor tiny-house initiatieven. Lees hier meer;

https://www.destentor.nl/zutphen/waar-kan-daan-25-uit-zutphen-zijn-tiny-house-stallen~ac8e1204/

Geïnteresseerd? Stuur even een berichtje.

4. Beste Bram, ik wil graag in de kerngroep voor Zutphen komen, nog geen tiny house, wel veel belangstelling om zo te leven, en dan het liefst samen met anderen.

5. Hoi Bram, Ik sluit mij hierbij aan nu woonachtig in de Achterhoek en verlang naar Tiny houses.
    Klein maar fijn, vorige week heb ik nog contact gehad met gem. Zutphen, de betreffende persoon was nog met vakantie wordt deze week terug gebeld. a.s. donderdag ga ik naar de bijeenkomst in Beilen.
    Het allermooiste blijven wonen in het mooie Achterhoek / Zutphen. Groet Ton

6. Welkom in Ridderkerk: Kijk eens op de link

https://www.hetzuidenridderkerk.nl/nieuws/algemeen/507639/miniwoningen-prima-voor-starters-

Wellicht interessant om te delen.
    Vriendelijke groet, Arjan Voorwinden

7. Beste mensen, ik ga maandag naar de gemeente Zutphen, om eens te informeren. ben van plan een TH te kopen, en vanaf april in Zutphen een locatie te bewonen. wordt vervolgd. IK zal zeggen dat er nog minstens 3 anderen zijn die ook een plek willen bewonen. Denk dat er nog wel meer zouden willen komen wonen.

8. Wat leuk om te lezen dat jullie (Knoose, Marjolijn, Ton, Arjan) ook geïnteresseerd zijn in Zutphen als nieuwe locatie voor een tiny-village. Ik zou voor willen stellen om de koppen bij elkaar te steken, evt. een online besloten groep aan te maken en ons te verenigen zodat we als georganiseerde en goed voorbereide groep in contact kunnen gaan met de gemeente Zutphen. Graag hoor ik van jullie. Mailen kan via; tinyvillage.zutphen@gmail.com

9. Graag ook in de omgeving beekbergen, loenen ..? zutphen zou ook een optie kunnen zijn. Bram ik heb jou een mail gestuurd

10. 10 maanden geleden

@ Bram: Ik heb afgelopen week een mail gestuurd naar het emailadres dat je hebt gegeven, maar heb geen berichtje ontvangen. Ik ben zeker geïnteresseerd in Zutphen, maar ook ook in Lochem, en Markelo/Holten als mogelijke TH plek.

11. 5 maanden geleden

De verdere voortzetting is te volgen via het nieuwe forum:

https://www.tinyhousenederland.nl/forum-beta/topic/tiny-houses-in-zutphen/

of Meld je aan om te reageren!