inspirerende tiny's gezocht

1. vorig jaar
    Bewerkt vorig jaar door Michelle van Iersel

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen met een tiny house of concrete plannen voor zo'n huisje om een interview mee te houden.

Zelf ben ik nu al een tijdje de ontwikkelingen rondom de THM aan het volgen, op dit moment woon ik nog thuis bij mijn ouders maar ik ben graag bezig met groener en gezonder leven en ook met hoe ik hier in de toekomst een invulling aan wil geven.

Ik studeer nog en heb de kans om een kwalitatief onderzoek te doen naar, zoals ik het zelf graag wil noemen "Life and Leisure of the future" ik wil dus ideeën over 'nieuwe' manieren van leven in beeld brengen met persoonlijke verhalen, filosofieën en ervaringen. Ik hoop een reactie tegemoet te zien want ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

groetjes,
    Michelle van Iersel

2. Hoi Michelle,

Ik woon sinds kort in een tiny house, als je wil mag je mij ook interviewen voor je onderzoek.

link text

Groetjes,

Nathalie

3. Dag Michelle, ik woon niet in een 'nieuw' tiny house, maar op een park in een 'oud' tiny house, nl. een houten caravan van ca 30m2. We hebben wel gas/water/licht en riool voorzieningen, maar zijn ons huisje steeds meer off-grid en milieuvriendelijker aan het maken. Ons huisje hebben we zo ingericht, dat we veel 'lege' ruimte hebben (we dansen graag) maar toch ook twee woonkamers hebben, zodat je afzonderlijk vrienden kunt ontvangen en in gesprek raken. Ben erg trots op ons huis en deel graag met je in woord en beeld. Wat wij als bijzonder ervaren tov een standaard huis is, dat je veel eerder naar buiten gaat. Je lijkt wel of het veel vaker mooier weer is buiten, dan dat je met een standaard huis in de gaten hebt. Groetjes Siena.

of Meld je aan om te reageren!