Jamboree 2019 afgelast

Achter de schermen – zoals dat zo mooi genoemd wordt – zijn we heel druk bezig met allerlei verbeterpunten. Zodat Stichting Tiny House Nederland nog meer de plek wordt waar alles samenkomt voor Tiny Houses en Tiny Living.  Dit doen we met een flink aantal vrijwilligers – die dit allemaal naast hun drukke levens doen. Zo wordt er bijvoorbeeld hard gewerkt aan een nieuwe, super informatieve website. Onze verlanglijstjes zijn lang en groot en soms blijken ze te groot en te lang. Dat doet zeer, want we willen zo graag.

Helaas hebben we deze week moeten constateren dat het organiseren van de Jamboree voor ons dit jaar te groot, te duur en te arbeidsintensief is. We hebben ons uiterste best gedaan en gezocht naar oplossingen, maar het zit er niet in. Dit spijt ons zeer maar wat niet gaat – gaat niet.

We richten onze blik op de toekomst en kijken uit naar de volgende initiatiefgroepenbijeenkomst (binnenkort meer hierover!) en de lancering van de nieuwe website.

7 Opmerkingen

Discussieer mee en vertel ons uw mening.

Petraantwoord
9 april 2019 om 10:13

Ik ben heel benieuwd waar het precies in zat dat het organiseren van de jamboree niet is gelukt. Gaan jullie ook iets van een lessons learned delen? En komt er een nieuwe oproep voor vrijwilligers?

Francantwoord
20 april 2019 om 19:32

Jammer!
Mijn eerste gedachte was (ook), konden/kunnen jullie niet een oproep kunnen doen voor meer vrijwilligers om te helpen organiseren?
Dank voor alles wat jullie doen.

Potentiële Jamboree-bezoekerantwoord
11 mei 2019 om 10:59

Was de jamboree oorspronkelijk gepland op aanstaande 18 mei 2019 op het Zwitsal terrein in Apeldoorn? Deze had ik al lang geleden in mijn agenda gezet, maar die is nu dus afgelast?

Gerbrand van der Weg
Gerbrand van der Wegantwoord
11 mei 2019 om 19:33
– Antwoord aan: Potentiële Jamboree-bezoeker

Klopt, deze is afgelast.

Miranda Oosterhuisantwoord
16 mei 2019 om 22:38

Hey, echt jammer! Maar terecht wat niet gaat, gaat niet. We hadden deze datum geblokkeerd in onze agenda omdat we ons willen verdiepen in het principe Tiny House. Zouden we as zaterdag toch nog bij iemand een kijkje kunnen nemen?

Namayaantwoord
14 juli 2019 om 14:59

Tiny house living is populair aan het worden dus ik geloof dat er vast genoeg waren die mee konden helpen.
Ik had in ieder geval wel willen helpen 🙂
Aanbod geldt nog steeds, ik woon in Apeldoorn en ik heb meer tijd dan de gemiddeld werkende persoon.

polleantwoord
26 juli 2019 om 13:11

denk eens aan een nivon camping bv morgenrood

Reactie achterlaten